• فروشگاه و دفتر مرکزی لوازم یدکی چینی : 33979695 021
  • آدرس  : تهران - خیابان سعدی جنوبی - خیابان اکباتان - نبش کوچه آهنین - پلاک 104

فروش و قیمت شلنگ ترمز عقب برلیانس H330

قطعه اصلی مورد نظر شما در مجموعه بزرگ رامین یدک موجود می باشد. هم اکنون می توانید ضمن مشاوره تلفنی و یا حضوری برای خرید قطعه اورجینال مورد نظر اقدام بفرمایید .

مجموعه بزرگ رامین یدک با داشتن دفتر و فروشگاه مرکزی با امکان مراجعه و خرید حضوری در بازار تهران و تجربه سالها تامین قطعات اورجینال و اصلی بدنه، موتوری ، تزئینات داخلی و خارجی , لوازم مصرفی , لوازم یدکی قفل بدنه و چراغ , لوازم یدکی برقی و الکترونیکی , تهویه مطبوع و رادیات , سوخت رسانی و اگزوز , سیستم ایمنی و ترمز , سیستم تعلیق جلو بندی و فرمان ,  موتوری گیربکسی و ……خودروهای چینی وارداتی و مونتاژی چانگان CS35 ، چانگان ایدو EADO ، برلیانس H330 ، برلیانس H320 ، برلیانس H220، برلیانس H230 ، آریو ( اریو ، زوتی ، Z300 ) که در زمره خودروهای چینی واردانی و مونتاژی هستند توانسته به دلیل ارایه محصولات و قطعات یدکی اصلی در بازار لوازم یدکی تهران ( امیرکبیر ) و بازار لوازم یدکی ایران در استانهای مختلف عملکرد عالی در تامین و فروش داشته باشد . 

همانگونه که میدانیم استفاده از قطعات یدکی موتوری ، بدنه ، جلوبندی و مصرفی غیر اصلی و فیک درجه دو و سه می تواند آسیبهای جبران ناپذیری به خودرو وارد نماید. این امر به دلیل هزینه های بالای احتمالی و خسارات ناشی از سهل انگاری در تهیه قطعات اصلی بسیار اهمیت دارد.

با خرید از مجموعه رامین یدک اطمینان کامل از قیمت و کیفیت قطعه خریداری شده خواهید داشت. 

پخش لوازم یدکی خودروهای کوپا، چانگان، سراتو، برلیانس، آریو در رامین یدک به عنوان یک حلقه اصلی در زنجیره تأمین قطعات خودرو، نقش حیاتی و بی‌قید و شرطی در تأمین قطعات لازم برای خودروها ایفا می‌کند. با توجه به گسترش صنعت خودروسازی و رشد سریع تعداد خودروهای سواری و تجاری در کشورمان، نیاز به قطعات لازم برای تعمیر و نگهداری خودروها نیز رو به افزایش است. پخش لوازم یدکی رامین یدک با ارائه قطعات اصلی و اورجینال، به تأمین امنیت و عملکرد بهینه خودرو کمک می‌کند و اولویت خود را در خدمت رسانی به مشتریان و صاحبان خودروها قرارداده است.

رامین یدک ، بزرگترین وارد کننده و فروشنده لوازم یدکی اصلی بدنه موتوری جلوبندی و مصرفی خودروهای چینی کوپا ، چانگان ، برلیانس ، آریو

فروشگاه و دفتر مرکزی :

 33979695 021

خرید لوازم یدکی چینی

رامین یدک

تماس با رامین یدک

آدرس : ایران – تهران – خیابان سعدی جنوبی – خیابان اکباتان – نبش کوچه آهنین – پلاک 104

تلفن : 33979695 021     33530491 021       33984482 021

ایمیل : info@raminyadak.ir 

ساعات کاری فروشگاه : شنبه تا پنجشنبه: 08:00 الی 19:00

لوازم یدکی اصلی

بورس لوازم یدکی چینی

لوازم یدکی اورجینال چینی 

لوازم یدکی کوپا